Teknik Destek Hizmetler Şube Müdürlüğü altında görev alan İdari Ofis Birimi, teknik ve idari muhtelif kadrolarda çalışan toplamda 2 personel ile hizmet vermektedir.
İdari Ofis Biriminin görev ve yetkileri aşağıdaki şekildedir:
- Birim arşivinin düzenlenmesi ve süresi dolmuş evrakların imha edilmesi, Kurum ve Devlet arşivlerine gerekli evrakların teslimi sağlamak. Başkanlığımız da üretilen evrakların ilgili yerlere teslim etmek.
- Gelen ve giden evrakları takip etmek, Başkanlık yazılarını yazmak ve dosyalamak
- Başkanlık sekretarya görevinin yürütmek,
İdari Ofis - 4170
-
Berrin ASLAN Uzman 4162
-
Melike SÖNMEZ Şef
-
Nilüfer SAVCI 4171
Bu sayfa Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından en son 05.07.2019 12:32:23 tarihinde güncellenmiştir.